شرط قبولی در آزمون و کسب درآمد بالا در ماه

Wiki Article

آیا آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی در پایه های ۳ گانه به صورت تستی است؟

من مدرک کاردانی دارم. آیا سنوات برای من هم محاسبه می شود؟

چرا با وجود جزوه باز بودن آزمون نظام مهندسی، قبولی در این آزمون سخت است؟

سلام یعنی چی نوشتیناعتبار قبولی ٤ ساله یعنی بعد چهار سال دوباره باید ازمون داد

این سوال خوبی است. همیشه برای پاسخ های خوب، دنبال سوال های خوب باشید. چطور و چگونه، نشان از هوشمندی سوال کننده دارد.

پیشنهاد ما به شما این است که چند خط بالاتر و پایین تر از آن مبحث را نیز مطالعه کنید که اگر مطلبی در قالب تبصره یا نکته آورده شده باشد از چشم شما دور نماند و پاسخ اشتباه یا پاسخ نزدیک به پاسخ درست را اشتباها انتخاب نکنید.

آزمون‌های نظام مهندسی رشته برق هر یک دارای ۶۰ سوال تستی می‌باشند.

بله. متقاضی رشته های بالا اگر در هر دو صلاحیت نظارت و اجرا، شرکت کنند، باید ۲ بار در آزمون شرکت کنند.

فارغ التحصیلان رشته های فنی مهندسی که در رشته های عمران و معماری، برق، مکانیک و... تحصیل نموده اند، برای ورود به حرفه مهندسان و کسب تجربه نیاز به گواهی اشتغال به کار و کسب پروانه نظام مهندسی دارند که برای این منظور، می بایست در آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ شرکت نمایند.

این کار محدودیتی ندارد و شما می‌توانید به هر تعدادی که لازم می‌دانید با خود، کتاب، جزوه، خلاصه‌ و ...، به همراه داشته باشید.

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی مهر ۱۴۰۲ + پاسخ تشریحی (+سال‌های قبل)

پاسخ درست به حداقل ۵۰ درصد از سوالات آزمون در رشته و صلاحیت مورد نظر، شرط قبولی در آزمون و کسب پروانه اشتغال به کار در صلاحیت مورد نظر است.

یکی از روش های مهم در آزمون های تستی برای رسیدن به پاسخ درست، شناسایی و حذف گزینه های غلط است که گاها یکی از آن ها برای گیج کردن ذهن شرکت کننده ارائه می شود تا کم تحمل ها را خیلی رفرنس مقاله سریع، نسبت به پیدا کردن گزینه صحیح، سردرگم کند. این معضل را با تست زنی دقیق، حل کنید.

درخواست بازنگری در سوالات و رسیدگی به اعتراضات داوطلبان بخشی از فرایند برگزاری آزمون بوده و پس از برگزاری آزمون ها و به جهت شفافسازی و احترام به حقوق داوطلبین، فرصت اظهار نظر درخصوص کلیه سوالات فراهم خواهد شد.

Report this wiki page