مشاور کنکور

Wiki Article

در این مقاله تفاوت مشاوره کنکور آنلاین با مشاوره حضوری مورد بررسی قرار داده خواهد شد. از سوی دیگر یکی از بهترین مراکز مشاوره که در حوزه ارائه مشاوره آنلاین کنکور فعالیت می کند به شما معرفی می شود. توجه داشته باشید شما در این مقاله مطالبی در مورد مشاوره تخصصی کنکور تجربی، مشاوره تخصصی کنکور ریاضی، مشاوره تخصصی کنکور انسانی و غیره به شما ارائه خواهد شد که می تواند به شما کمک شایانی کند.

یکی از محاسن مشاوران آنلاین، تفاوتی است که شما برای مراجعه به مشاور خواهید داشت این تفاوت هم به لحاظ زمان مراجعه و هم از نظر مکان مراجعه می تواند بسیار جبران پذیر باشد.

تلاش کند که رشد تراز و معدل را برای دانش آموزش رقم بزند و رفع مسئولیت نکند. موانع رشد دانش آموزش را به دقت تحلیل و رفع کند. گزارش کار دانش آموزش را به‌خوبی تحلیل کند. نقاط ضعف او را به‌خوبی و با صرف زمان شناسایی و رفع کند. نگران دانش آموز باشد و با تمام وجود و دلسوزانه برای موفقیت وی تلاش کند. داشتن مشاوره کنکور چقدر اهمیت دارد؟

قبولی شما تا حدود زیادی به نحوه مطالعه شما بستگی خواهد داشت، بنابراین در قدم اول بهتر است که نحوه مطالعه را به صورت دقیق آموزش ببینید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

☎️ امکان گفتگو و توافق با مشاور یک جلسه قبل از پرداخت هزینه ماهانه

برنامه یک دانش آموز یا پشتِ کنکوری باید دقیقا براساس سطح تحصیلی، سابقۀ تحصیلی، نقاط ضعف، نقاط قوت، زمانِ کلاس‌ها، زمانِ خواب و بیداری، توانایی فردی و … نوشته شود.

مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...

چون از دانشگاه دولتی اخراج شدم اصلا این امکان فراهمه که بتونم دوباره کنکور بدم ( برای دانشگاه فرهنگیان ) یا نه ؟

مشاور کنکور فردی است که علاوه‌بر داشتن سابقۀ درخشان تحصیلی، سابقۀ درخشانی نیز در زمینۀ مشاوره کنکور داشته باشد.

سبک طراحی سوالات کنکور در سال های اخیر دستخوش تغییرات گسترده ای شده است. این تغییرات مستلزم استفاده از منابع جدید و به روز در کنار اصلاح روش های مطالعه و تست زنی است. حتی بهترین مشاور کنکور ایران هم اگر اطلاعات خود را در این زمینه به روز رسانی نکرده باشد نمی تواند جزو مشاورین برتر کنکور سراسری باقی بماند. بنابراین ترجیحا از مشاور کنکوری برنامه درسی و مشاوره تحصیلی دریافت کنید که اولا طی ده سال اخیر در کنکور سراسری رتبه حداقل دو یا سه رقمی کسب کرده باشد و ثانیا اطلاعات خود را مطابق مشاور کنکور کنکور سال های اخیر آپدیت کرده باشد.

مشاوران تحصیلی و کنکور ما در مکالمۀ اول حدوداً یک ساعت با دانش‌آموز صحبت کرده و پس از شناختنِ کاملِ او و با درنظر گرفتن تمامی جوانب، مشاوره کنکور را آغاز کرده و برنامۀ مطالعاتیِ اول را به او می‌دهند.

انسان قبل از انجام هر کار مهمی که هنوز فاقد تجربه کافی در آن زمینه است باید با افراد باتجربه و متخصص در آن حوزه مشورت کند. مشورت گرفتن از این افراد و استفاده از تجربیات آنان مانع آزمون و خطا و در نتیجه مانع اتلاف وقت و اتلاف هزینه خواهد شد.

گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به کلیه دانش آموزان از پایه هفتم تا کنکور خدمات مشاوره و برنامه ریزی درسی ارائه می نماید.

Report this wiki page