درب اتوماتیک

Wiki Article

محصولات درب اتوماتیک درب اتوماتیک شیشه ای

اندازه دهانه ورودی: گفتنی است که اگر اندازه دهانه ورودی کوچک باشد می‌بایست از مدل‌های اتوبوسی و همچنین لولایی استفاده شود تا بتوانید از دهانه ورودی بیشترین استفاده را داشته باشید و تردد افراد را دچار مشکل نکنید.

نکاتی که باید قبل از خرید درب اتوماتیک به آنها توجه کنید:

قیمت درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک حیاط قیمت کمتری دارند.

Hello there, I have reviewed your domain in MOZ and have noticed that you just might take advantage of an increase in authority. Our Resolution assures you a higher-high quality domain authority rating inside a period of a few months.

این نوع درب‌ها در مقایسه با درب‌های معمولی مزایای زیادی دارند، از جمله:

صرفه‌جویی با استفاده از درب‌ های اتوماتیک به چه صورت است ؟

این نوع درب اتوماتیک را بیشتر در اماکن تجاری و اداری و یا بیمارستان‌ها استفاده می‌کنند. البته استفاده از آن در اماکن مسکونی مانند درب ورودی لابی ساختمان‌ها نیز رواج دارد.

پس بهتر است در چنین شرایطی از ریل آهنی (که نیاز به آهن کشی ندارد) استفاده شود. درون ریل ها، نوعی واشر مویی به کار رفته است که باعث می شود از ورود گرد و غبار به داخل ریل جلوگیری به عمل آید.

خدمات پس از فروش، شامل نصب، تعمیر و نگهداری درب اتوماتیک می‌شود. قبل از خرید، از خدمات پس از فروش محصول اطمینان حاصل کنید.

اندکپ بلبرینگ از یک طرف به شفت جوش داده میشود و از ماخذ مقاله طرف دیگر با استفاده از یاتاقان به صفحه پلیت متصل می‌شود.

از انواع درب اتوماتیک شیشه ای لولایی موجود در بازار می‌توان به نوع یک لنگه و دو لنگه اشاره کرد. استفاده از این نوع درب در اماکنی که فضای کافی برای نصب درب کشویی ندارد بسیار مناسب است.

برای پاسخ به این سوال می‌بایست به یک سری از عواملی که می‌تواند بر انتخاب شما تاثیر داشته باشد دقت و توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید به درستی درب مناسب ساختمان خود را پیدا کنید به همین خاطر برای فراهم کردن راحتی شما عزیزان چند مورد مهم جهت انتخاب مناسب تر در ادامه ارائه خواهد شد.

Report this wiki page